Indhold i Handy Per systemet
Handy Per systemet er tilpasset til håndværksmestre i Danmark. Formålet er, at gøre din administration så let som muligt.
Kontraktstyring
Med Handy Per kan du let holde styr på dine kontrakter – uanset om det er med ansatte, kunder, leverandører eller andre. Du sikrer en rød tråd i dine kontrakter og du har altid ét sted, hvor de alle er samlet.

Selve underskriftsprocessen er også automatiseret. Når du har udarbejdet en kontrakt, bliver der automatisk sendt en mail til den eller de øvrige parter, som herefter kan tiltræde kontrakten med nogle få tryk.

Den indbyggede 2-faktor identificering, sikrer identiteten på personen, som tiltræder kontrakten.
Tidsforbrug
Du og dine medarbejdere kan hele tiden registrere det tidsforbrug, I har på en given sag. Du får således overblik over den konkrete økonomi ved en fastpris sag, eller du kan bruge opgørelsen som dokumentation for fakturering.

Tidsregistrerings systemet kan tillige imødegå EU-domstolens krav om, at arbejdsgivere i Europa har pligt til at registrere deres ansattes arbejdstid.
Blanketter
Når du skal dokumentere dit arbejde, kan du let anvende en af de indbyggede blanketter:
  • Myndighedskontakt
  • Tegninger / skitse
  • Arbejdskort
  • Kontrol kloak/fundament/gulve
  • Kontrol afløbsinstallation
  • Kontrol strømpeforing
  • Kontrol forsikringsskade
  • Slutkontrol
Der er muligt, at få tilføjet yderligere blanketter. Blanketterne dannes i en pdf fil, hvorefter de kan sendes via mail eller printes ud.
Dokumentation
Du har mulighed for at tage billeder til dokumentation og gemme disse i Handy Per. Billederne kan knyttes til en kunde eller til en sag og efterfølgende let findes igen, når der er brug for det.
Materialeforbrug
Når du arbejder på en sag, kan du løbende registrere dit materialeforbrug i Handy Per. Dette kan gøres af dig eller af de medarbejdere, der udfører arbejdet. Når arbejdet med sagen er slut får du et overblik over materialeforbruget og kan fakturere dette til din kunde, eller bruge det i din efterkalkulation.
Mobiladgang
Grundtanken i Handy Per er, at gøre tingene så let som muligt. Vi har derfor tilpasset systemet til mobiltelefonen, således at en del af registreringen kan forgå i marken.

De funktioner der er tilgængelig på mobiltelefonen er:
  • Tidsregistrering
  • Registrering af materiale forbrug
  • Billed dokumentation
  • Kundekontaktoplysninger
  • Rutebeskrivelse 
Dine medarbejdere kan således dagligt afrapportere, og du får et overblik, når du sidder på kontoret.
Nem adgang
Vi har gjort det nemt, at anvende Handy Per. Du får simpelthen adgang via en browser (Chrome, Firefox, Edge etc).

Du behøver ikke anskaffe dyre og store servere. Du skal bare have en PC/Mac samt eventuelt en printer og mobiltelefon.

Du behøver heller ikke tænke på backup. Vi tager automatisk backup hver nat.
Handy Per systemet
Kontakt info
Dig og dine data
Handy Per og tredjeparter bruger cookies til at gøre www.handyper.dk mere brugbar og give dig en bedre oplevelse samt til statistik og målrettet markedsføring. Ved at klikke OK her giver du samtykke til dette. Du kan altid trække dit samtykke tilbage. Læs mere i vores cookie-politik.